Често задавани въпроси
Въпрос: Какво е работното време на Autoassist.bg и за кои градове и квартали важат услугите?
Отговор: Работното време на Autoassist.bg e от Понеделник - Петък от 09:00-18:00 часа и за момента важи за територията на град София
Въпрос: В какъв срок се извършва избраната услуга?
Отговор: В зависимост от услугата, автомобилът може да бъде обслужен в рамките на деня (при извършване на ГТП, автомивка, смяна на гуми) или няколко дена (при извършване на ремонтни дейности)
Въпрос: Каква е гаранцията ми, че няма да има проблеми с автомобилът ми след извършване на определена услуга?
Отговор: Autoassist.bg има дългогодишен опит в професионалната поддръжка на автомобилите и гарантира за качеството на извършените услуги. В случай на доказана вина на асистентите ни, Autoassist ще отстрани проблема с автомобила Ви за наша сметка.
Въпрос: Как мога да променя запазен час за услугата или да се откажа от нея?
Отговор: До 48 часа преди извършването на самата услуга може да се откажете безплатно от нея или да я промените като изпратите email на info@autoassist.bg
Въпрос: Какви документи са необходими за ГТП?
Отговор: Необходимите документи са:
- Регистрационен талон на автомобила – част I и част II (може и ксерокопие на големия талон);
- Полица от валидна застраховка гражданска отговорност;
- Документ за съответната година за техническа изправност на газова уредба (ако автомобилът е снабден с такава);
- Документ за платен данък МПС за съответната година (до месец март включително се изисква документа от предходната година);
Въпрос: Какви документи са нужни за оглед от застраховател?
Отговор: Необходимите документи са:
- Регистрационен талон на автомобила част 1;
- ГТП
- Полица Каско и ГО;
- Протокол от Оглед
- Нотариално заверено пълномощно
Въпрос: Мога ли да избера сервиз/автомивка в който да се обслужи автомобила ми?
Отговор: Да може. Autoassist.bg прави избор на сервиз само в случаите в които Вие не сте избрали конкретен сервиз.